روز نیــک دوستی

сердечко  сердечко

 

 زمســــــــــــــــــتـان اســـــت.................
 
امــــــــــا؛
 
 
هوا پُرشده است از دوستــــــت دارم‌هایـی که
 
 
به دست بــاد سپرده‌ام...............
 
 
همراهـان خوبـــــم؛
 
کاش پنجره‌تان، باز باشد...
 
 
 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤


نظرات شما عزیزان:

ایزدمهر
ساعت7:53---29 بهمن 1391
معتقدم که سرنوشت انسان راتنهامحبت معلوم میکندوبس

ش
ساعت10:45---27 بهمن 1391
روزی که بود ندیدم….روزی که خواند نشنیدم
روزی دیدم که نبود….روزی شنیدم که نخواند


هانیه
ساعت1:55---27 بهمن 1391
بله شعر زیبای زمستان
یاد اوریش هم زیباست
یاد کلاس ادبیاتمون افتادم
:
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است.
کسی سربر نیارد کرد پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید نتواند
که ره تاریک و لغزان است
وگر دست محبت سوی کس یازی
به اکراه آورد دست از بغل بیرون
که سرما سخت سوزان است
نفس کز گرمگاه سینه می آید برون ابری شود تاریک
چو دیوار ایستد در پیش چشمانت
نفس کاین است پس دیگر چه داری چشم
زچشم دوستان دور یا نزدیک
مسیحای جوان مرد من ای ترسای پیر پیرهن چرکین
هوا بس ناحوانمردانه سرد است...آی...
دمت گرم و سرت خوش باد
سلامم را تو پاسخ گوی در بگشای!
منم من میهمان هر شبت لولی وش مغموم
منم من سنگ تیپا خورده رنجور
منم دشنام پست آفرینش نغمه ناجور
نه از رومم نه از زنگم همان بیرنگ بیرنگم
بیا بگشای در بگشای دلتنگم
حریفا میزبانا میهمان سال و ماهت پشت در چون موج می لرزد
تگرگی نیست مرگی نیست
صدایی گر شنیدی صحبت سرما و دندان است
من امشب آمدستم وام بگذارم
حسابت را کنار جام بگذارم
چه می گویی که بیگه شد سحر شد بامداد آمد
فریبت می دهد برآسمان این سرخی بعد از سحرگه نیست
حریفا! گوش سرما برده است این یادگار سیلی سرد زمستان است
و قندیل سپهر تنگ میدان مرده یا زنده
به تابوت ستبر ظلمت نه توی مرگ اندود پنهان است
حریفا! رو چراغ باده را بفروز شب با روز یکسان است
سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
هوا دلگیر درها بسته سرها در گریبان دستها پنهان
نفس ها ابر دل ها خسته و غمگین
درختان اسکلت های بلور آجین
زمین دلمرده سقف آسمان کوتاه
غبار آلوده مهروماه
.
.
زمستان است......
@} ;-


دختر لوکس بلاگی
ساعت0:07---27 بهمن 1391
سلام عزیزم اگر مایلی با هم بلینکیم سری به سایت من بزن و ادرست را ثبت کن منتظر حضور شما هستم
دختر لوکس بلاگی


دختر لوکس بلاگی
ساعت0:07---27 بهمن 1391
سلام عزیزم اگر مایلی با هم بلینکیم سری به سایت من بزن و ادرست را ثبت کن منتظر حضور شما هستم
دختر لوکس بلاگی


جوجو
ساعت23:20---26 بهمن 1391

: X
: X


ایزدمهر
ساعت23:10---26 بهمن 1391
آفتاب که میتابد،پرنده که میخواندونسیم که می وزدباخودم میگویم حتماحال شماخوب است که جهان این همه زیباست...

عاشق تنها
ساعت21:36---26 بهمن 1391
ياسي جان واقعا خسته نباشي

♥...گل پسر...♥
ساعت1:03---26 بهمن 1391
اجی گفتی باران؟

بحث از باران و پنجره شد....

لذا این جمله رو تقدیم به همه میکنم:



باران که می آید

پنجره رو بازکن

تا کافر نخوابی




.............................


یــــــاس
ساعت0:49---26 بهمن 1391
آره هانیه جون اتفاقا الان داره اینجا بارون میاد بسیار شدید.........

گل پسر هم که از زمستانِ اخوان ثالث (همشهریمون)گفت، شما هم پنجره رو باز کردی، منم دارم یخ می‌کنم........

هواااااااااااااااااااااااااا ا؛

بس ناجوانمردانه سرد است!!!!

بارونش خوبه اما وقتی می زنه روی کولر،صداش نمیگذاره استراحت خوبی داشته باشم


هانیه
ساعت0:32---26 بهمن 1391

سرما نخورید


♥...گل پسر...♥
ساعت0:30---26 بهمن 1391
اجی ما قبول داریم....شما هم مثل نیلوفر جان دیگه همه ی غیبت هاتون موجه شدن
خیلی لطف کردی
من یه کامنتی گذاشته بودم...مث اینکه ثبت نشد
گفته بودم که با دیدن این پست یاد شعر زمستان اخوان افتادم....
خیلی ممنون


هانیه
ساعت0:21---26 بهمن 1391
بازه یاسی

پنجره رو میگم= DD@}; -


shakiba
ساعت23:17---25 بهمن 1391
زندگی دفتری از خاطره هاست،
یک نفر در دل شب،
یک نفر در دل خاک،
یک نفر همدم خوشبختی هاست، یک نفر همسفر سختی هاست،
چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد
ما همه همسفر و رهگذریم
آنچه بافیست
فقط خوبی هاست................
روز عشق و دوستی بر تو دوست خوبم،مبارک باد


نوشا
ساعت18:12---25 بهمن 1391
معنای واقعی عشق کدام است؟؟
بیا و برایم معنایش کن...

سلام عزیزکم
دوست دارم


نیلوفرآبی عشق
ساعت16:46---25 بهمن 1391
روز عــــــــــــــــشق بر همه دوستان مبارک


اسما
ساعت15:09---25 بهمن 1391
سلام یاسی جون. من پنجرمو باز کردم
زندگی عشق است
افسانه نیست
آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : 25 / 11 / 1391برچسب:روز دوستی و عشق, | | نویسنده : یـــاس |
  • مال ای اس
  • آریس پیکس